דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קודם כל תירגעו - עצבים לפני חתונה 

מאת    [ 10/10/2007 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 7817 פעמים ]

קודם כל תרגעו

לפני חתונה כל הזוגות לחוצים ומד העצבים עובר את הקו האדום. איך אפשר בכל זאת להישאר רגועים ?

לפני חתונה, כשההתרגשות כבר בשיאה, כל דבר יכול לעצבן וכל בדיחה יכולה להיות סיפור עצוב. הפתרון של עצבים לפני חתונה יכול להיות פשוט מאוד אבל עם זאת יש זוגות שאי אפשר לצנן את המתח שלהם. נביא לכם מספר שלבים לארגון חתונה מבלי להוציא את העצבים על הקרובים לכם.

ארגון חתונה

כל חתונה טובה מתחילה בארגון חתונה ולכן מומלץ מאוד להתחיל את ארגון החתונה מספר חודשים לפני המועד, למצוא גן אירועים או אולם, לסגור עם תקליטן, למצוא מעצב אירועים ולתפור שמלת כלה ולסיים את ההכנות בערך חודש לפני החתונה.
רצוי להשאיר בחודש האחרון רק את ''סגירת הפינות'' כמו: פגישה מסכמת עם חברת קייטרינג על מנת לסגור תפריט וכמות מוזמנים ולשליחת הזמנות לחתונה.

אם הצלחתם לארגן חתונה מא' ועד ת' ולסיים חודש לפני החתונה, אין שום סיבה שבעולם שאתם תהיו במתח או בלחץ מהחתונה.


שקט תעשייתי

כמו כל זוג מתחתנים, גם אצלכם יהיו דרישות מיוחדות של ההורים (מצד הכלה או מצד החתן) שאתם לא ממש תאהבו והן לא ממש היו בתכנון של החתונה שלכם, אז מה עושים ?

בתקופה שלפני חתונה רצוי מאוד לשמור על מה שנקרא ''שקט תעשייתי'', משמעותי הדבר היא לבלוע את הגלולה המרה ולהבליג על הערות מיותרות או על בקשות מוזרות של ההורים שלכם, אחרי הכל רוב הסיכויים הם שגם את החתונה שלכם הם ממנו מכספם הפרטי...

רצוי מאוד שלא תגיבו ולא תגיעו לטונים צורמים עם אחד מהצדדים בתקופה שלפני חתונה מכיוון שאז החתונה תהיה באווירה עכורה ויכולה לצאת מכלל שליטה שלכם או מי מהצדדים.

הוצאות מיותרות

ידוע כי בתקופה שלפני חתונה יש נטייה אובססיבית לקניית ''דברים קטנים'' ולא נחוצים, פתאום לחתן בא לאכול מקדונלד'ס כל יום ולכלה ממש מתחשק שוקולד עם עדשים או שהריהוט בדירה כבר לא מוצא חן בעיניכם, ההוצאות האלו יכולות להביא למתח גבוהה מכיוון שכמו כל זוג, גם אתם יודעים שארגון חתונה זאת הוצאה לא קטנה ואתם צריכים לחסוך עכשיו שקל לשקל ולעשות חתונה מושלמת.

תהיו סבלניים בקשר להוצאות קטנות באמת (הרי כמה עולה גלידה...) ותנסו לדחות הוצאות גדולות ולא רלוונטיות כמו קניית ספות חדשות או מזנון מעץ מלא בדיוק חודש לפני החתונה.

הימנעו מעריכת מפגשי הורים

אחרי שעברתם את מפגש ההורים הראשון שבו הודעתם על נישואיכם הקרובים ויצאתם משם עם חיוך מאוזן לאוזן ורצתם לספר לכל החברים שמפגש ההורים עבר ''חלק'' ושכולם נהנו והנה נרקם סיפור אהבה בין המשפחות, תהיו בטוחים שלא כדאי לכם להפוך את המפגשים הלו למנהג קבוע.

מפגשי הורים או ארוחות משפחתיות מרובות משתתפים יכולות להיות מוקד ללחצים ולבעיות, נסו להימנע ממפגשים כאלו ותשמרו אותם לימים שאחרי החתונה.

קודם כל תרגעו

הדבר האחרון והכי חשוב שאנחנו יכולים להמליץ עליו הוא קודם כל להירגע ולנשום עמוק, בסופו של דבר לכולם יש את אותה המטרה והיא שהחתונה תעבור בשלום !

קחו כמה ימים של חופש מהעבודה ותנסו לעשות דברים שמרגיעים אתכם כמו ללכת לסרט, לשחות בבריכה, ללכת לספא מפנק או סתם לשבת בגינה או במרפסת ולהקשיב לשקט.

אחרי חתונה מדהימה ואחרי שההורים, החברים והאורחים שלכם יחמיאו לכלה ולחתן על חתונה מושלמת ועל שמלת כלה מהממת, אתם תיזכרו ברגעי הלחץ כרגעים מצחיקים וכחוויה לא נשכחת.
עופר הירש - אירוע נטו
http://www.eruaneto.co.il
ארגון חתונות ואירועים - אירוע נטו



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב